Leností a promiskuitou k silnější osobní značce

Ilustrační snímek

V nedávném článku o budování osobní značky jsme shrnuli doporučení Williama Arrudy na serveru Forbes.com ohledně otázek, na které bychom se měli ptát sami sebe, abychom věděli, na čem stavět svou značku. Dozvěděli jsme se také, že branding stojí a padá s autenticitou. Nyní přidáme další zajímavou informaci, na kterou opět upozornil Williama Arruda. Efektivní osobní branding může někdy vycházet i z chování, které na první pohled vůbec nevypadá vhodně.

Buďte líní

Nemusíte stále vytvářet nový a nový obsah. Pravděpodobně ani nemáte čas celý den jen psát. Svou značku můžete budovat i tím, že budete pracovat se svým starším obsahem. Můžete například napsat článek, který shrne vaše tweety za poslední dobu, nebo připravit sérii článků z delší zprávy, kterou jste vypracovali už dříve. Můžete také komentovat cizí obsah nebo občas napsat něco do diskuse.

Buďte neoblíbení

Všimněte si, že nejsilnější značky mají stejně velkou základnu fanoušků i odpůrců. Totéž platí i pro osobní značky. Vaším cílem není zavděčit se všem, ale zaujmout určitý postoj a stát si za ním i přes to, že s ním někteří lidé nesouhlasí.

Odmítejte změny

Všude slyšíme o tom, že musíme přijímat změny a učit se novým věcem. Vaše osobní značka by však měla být konzistentní, dlouhodobě ukazovat tytéž hodnoty. Rozhodně to neznamená stagnaci. Pokud je například vaše značka o kreativitě, buďte kreativní ve všem, co děláte.

Buďte promiskuitní

Na rozdíl od osobních vztahů je promiskuita v online vztazích velmi žádoucí. Své kontakty na sociálních sítích budujte tak, aby nezahrnovaly jen lidi z vašeho oboru. Potřebujete se dostat do širších sítí, kde na vás čeká více příležitostí.

-kk-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com