Ačkoliv autorky hovoří o základech managementu a zabývají se tématy, o nichž s oblibou píší realitě vzdálení teoretici, jejich práce je živá, srozumitelná a inspirující. Především proto, že příklady z praxe, skutečné příběhy ze života známých firem, nepoužívají jako ilustraci teorie, ale přímo ji na těchto příkladech vykládají. Kniha poskytuje shrnutí důležitých pojmů, jako jsou například vytváření hodnoty, podnikatelské modely, konkurenční strategie, pravidlo 80/20, kritéria výkonnosti či rozhodovací analýza, ale především ukazuje jejich praktický význam a praktické uplatnění. Významným způsobem přispívá ke zvýšení celkové „manažerské gramotnosti“, která lidem umožňuje vést produktivnější život, ať již na dráhu profesionálního manažera aspirují nebo ne. -ba- Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny