Jednoduchý obchodní plán je dobrý začátek

Obchodní plán odráží vaše cíle. Někdy se do něj manažeři pouští moc složitě, přitom cesta k úspěchu je jednoduchá.

Typický jednoduchý obchodní plán je vytvořený z několika sekcí, které pokrývají různé části vašeho obchodu.

1.   Shrnutí výkonu obsahující přehled zbytku plánu.

2.   Management, který řekne, jak váš management vypadá, jaká je jeho kvalifikace, jaká je jeho role v obchodu.

3.   Marketingový plán navrhuje cestu na trh a k cílovým zákazníkům.

4.   Kompletní popis produktu.

5.   Finanční projekce.

Takový obchodní plán pro vás vždy bude dobrým začátkem. Žádná část není důležitější než jiná. Pokud se vám podařilo projít všemi body, můžete se o další cestě poradit s expertem.

-pk-
Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101