Čas strávený v autě můžete využít

Ilustrační snímek

Nepohlížejte na čas strávený řízením auta jako na překážku, ale jako na příležitost. Když jste na cestě, váš vůz je vaše kancelář. Proto je důležité využít čas strávený řízením na cestě za klienty moudře. Podle Lemelsonova MIT indexu invence z roku 2005, který měřil přístupy k invenci a inovaci, 20 % dospělých nejvíce kreativně přemýšlí právě v autě. Bob Coles, obchodní reprezentant United Pipe & Supply , v autě přemýšlí o strategii, kterou použil při posledním obchodním hovoru. Kdyby byl v kanceláři, tolik času by přemýšlením nad strategií nestrávil. Mark Seeley, ředitel společnosti Intellinet , souhlasí. Využívá svého času v autě a neruší jej při tom tuny problémů probíhající na pracovišti. Většinu času při řízení je dostupný na mobilním telefonu (používá headset) a mnoho jeho nápadů vzešlo právě z diskuzí s klienty při jízdě autem.

Manažeři mohou využít svého času v autě také tak, že jej promění na pojízdnou univerzitu a budou poslouchat vzdělávací kazety a CD, nacvičovat prezentaci, nebo ho stráví mentální regenerací mezi návštěvami klientů. Podle Richarda Gersona, prezidenta podniku Gerson Goodson , se dá potřeba regenerace přirovnat k atletům. Když se atlet vyčerpá uprostřed závodu, jeho úspěch závisí na jeho schopnosti zotavit se ze ztráty energie, a to samé musí i obchodník nebo manažer. Čas v autě je perfektní příležitostí přemýšlet, co fungovalo a co ne.

-ba-

Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management