Už máte značku dobrého zaměstnavatele?

Mnoho společností si začíná uvědomovat potřebu vybudovat pracovní značku, která by je charakterizovala jako dobře řízenou firmu, jako dobré místo k práci. Značky výrobků se budují již dlouhou dobu, ale teprve nadávno začali vedoucí pracovníci považovat za důležité vybudovat značku jejich společnosti jako zaměstnavatele. Pracovní značka by měla být cílenou dlouhodobou strategií zaměřenou na řízení vnímání a uvědomění zaměstnanců, potenciálních zaměstnanců a investorů vzhledem k dané firmě.

Aby budování pracovní značky bylo úspěšné, musí obsahovat následující základní prvky:
* kulturu sdílených a stálých zlepšení,
* rovnováhu mezi dobrým managementem a vysokou produktivitou,
* získání veřejného rozpoznání,
* proaktivní vyprávění příběhů o firmě zaměstnanci,
* časté zmínky o firmě v různých publikacích,
* získání postavení firmy jako té, se kterou se ostatní srovnávají,
* zvýšení uvědomění uchazečů o práci o nejlepších firemních praktikách,
* měřítka hodnocení.

Budování pracovní značky je mocným nástrojem, který je možné použít ke zvýšení hodnoty společnosti. Také může zvýšit kvalitu zaměstnanců, inspirovat je ke zvýšení produktivity a otevřít nové možnosti na trhu.
-ba-
Zdroj: ERE.net - přední světová online komunita pro odborníky z oblasti náboru
Zobrazit přehled článků ze zdroje ERE.net