To psalo nějaké prase

*Newsletter* (bulletin, zpravodaj) je užitečný nástroj, který může otevřít prospěšnou dráhu komunikaci mezi klienty a zaměstnanci. Zaměstnanci obecně chtějí vědět vše o společnosti, ve které pracují. Některé interní newslettery ale vypadají jako několik nesouvisejících marketingových výkřiků s velkým logem v horní části. Je těžké, aby text vypadal profesionálně a přístupně, ale existuje několik pravidel, která mohou pomoci učinit text čtivějším.
* Pamatujte na „pyramidovou strukturu“ – nejdůležitější sdělení musí být v prvním odstavci článku, pak následují detaily.
* Pište gramaticky správně – text musí být především srozumitelný, věty členěné, ale nesmíte čtenáře zmást.
* Jestli vás vámi napsaný článek trápí, přepište ho.
* Odrážky text projasní.
* Než investujete do nějakého drahého speciálního softwaru, rozmyslete si to. Pro začátek může stačit třeba Microsoft Publisher, z grafiky CorelDraw.
-ba-

Zdroj: The Guardian - portál britského deníku The Guardian
Zobrazit přehled článků ze zdroje The Guardian