Neopomněli jste dostatečně komunikovat také s vašimi zaměstnanci? Jaká informovanost panuje ve vašem táboře? Porozuměli vaši lidé plně tomu, v jaké situaci se podnik nachází? Právě interní komunikace bývá záležitostí maximální důležitosti – vědí-li pracovníci o podniku co nejvíce, spíš se ztotožní s cíli managementu a hodnotami, jež preferuje. Dobrá informovanost pomáhá zajistit vzájemnou důvěru a pozitivní změnu myšlení .
Než se vám to podaří, musíte překonat mnohé překážky, jakými jsou nedostatek důvěry a pracovní morálky, velká absence, rozhodování o podniku pouze v okruhu špičkových manažerů a další. Výzva ke komunikaci musí přijít shora. Jednejte otevřeně a čestně. Buďte přiměřeně stručný.Zaměstnanci musí znát účel změn a svoji úlohu v nich. Mějte na paměti, že podnik není jen skupina zaměstnanců, ale lidé – vaši spolupracovníci.