Seznam úkolů pro lepší seznamy úkolů

Naprostá většina manažerů a výkonných pracovníků si vytváří seznamy úkolů, které je třeba splnit. Činí tak denně, týdně, měsíčně atd., i když si přitom uvědomuje, že všechno nikdy nestačí udělat. Současné výzkumy uvádějí, že manažeři mají na svých denních seznamech v průměru 20 úkolů. Splnit jich pak stačí 50 až 70 procent. Článek proto přináší několik efektivních tipů pro vytváření seznamů úkolů.

- Každonoční seznam. Plánovat na druhý den můžete již předtím, než si večer lehnete do postele. Přes den již na denní plánování nebude čas a připravíte-li si plán již večer, budete noci klidněji spát. Denní seznam by měl obsahovat 20 až 30 úkolů.
- Týdenní pohyblivý seznam. Vytváření týdenního seznamu umožňuje manažerovi širší pohled jeho činnost. Naplánovat si úkoly na celý týden je nejvhodnější v vždy neděli s tím, že se v průběhu týdně bude seznam upravovat. Na den je vhodné takto naplánovat 10 až 15 úkolů.
- Seznam v podobě složek. Záznamy z jednání s konkrétními osobami je vhodné uchovávat ve formě seznamu v oddělených složkách.

**Datum vydání:** VII/2003
Zdroj: darwinmag.com - Magazín věnovaný informačním technologiím a managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje darwinmag.com