7 otázek, které byste si měli položit, než se pustíte do podnikání

Nemusíte mít milion na rozvoj svého podnikání. Mnohem důležitější, než počáteční finance je vaše nastavení mysli. Začněte tedy tím, že si budete klást otázky, které povedou k vybudování pevného základu.

Ilustrační snímek

Kdo jsem?

Nejste tím, za koho vás označila společnost nebo škola. Nahlédněte hlouběji do sebe. Co rádi děláte ve volném čase? Jaké jsou vaše hodnoty? S kým chcete pracovat? Čeho se snažíte dosáhnout? Jaké jsou vaše osobní cíle?

Komu můžete sloužit?

Svět kolem vás je odrazem vašeho vnitřního světa a poznáním sebe samého můžete zjistit, jak mohou vaše silné stránky sloužit ostatním. Kdo je vaším ideálním klientem? Jaké máte dovednosti nebo odborné znalosti, které vyřeší klientovy problémy? Proč si vás lidé mají vybrat? Jak je přimějete, aby vám důvěřovali?

Jaké jsou vaše hlavní silné stránky?

Každý se narodil s určitými přirozenými schopnostmi. Žádná není dobrá nebo špatná. Záleží jen na tom, abyste je nabídli těm správným lidem. Proto je nejlepší být k sobě upřímný. Když jste k sobě upřímní, znamená to, že jste upřímní i k ostatním.

Zde se můžeme posunout o krok dále: Baví vás psaní? Pokud ano, pak byste mohli být copywriterem, redaktorem nebo spisovatelem. Jste analyticky a strategicky orientovaní? Mohli byste se stát například SEO profesionálem. Vytvořte si vlastní analogii.

Kde se nachází váš ideální klient?

Jakmile znáte své osobní důvody a komu se rozhodnete sloužit, můžete provést proces průzkumu klienta. Sociální sítě mají dnes velký potenciál a jsou skvělým prvním krokem, kde můžete začít. Sociální aplikace umožňují vašim zákazníkům mluvit za vás. Můžete také udělat rozhovor se svým ideálním klientem, abyste si vytvořili vztah a získali lepší vhled do jeho přání a přání.

Máte správné systémy pro podnikání?

Provozování podniku vyžaduje nejen strategii a vytrvalost, ale také správné systémy, které vám zajistí pořádek i v případě, že bude zaneprázdněni. Většina věcí je k dispozici online. Kterého poskytovatele e-mailových služeb zapojíte do své e-mailové marketingové strategie? Jakou webhostingovou službu využijete pro svůj web? Co budete zadávat externě? Komu můžete zadávat konkrétní úkoly?

Jaká média mohu použít k oslovení svých klientů?

V současné době většina profesionálů v podnikání využívá platformu LinkedIn ke spojení s podobně smýšlejícími profesionály. Facebook vám může také pomoci vytvářet specifické skupiny a komunity lidí, kteří sdílejí podobné zájmy a hodnoty. Udělejte si průzkum a zapojte vhodné nástroje.

Jste připraveni být ředitelem svého života?

Jako podnikatel a nezávislý profesionál musíte převzít odpovědnost a být plně odpovědný za svůj život. To, co funguje u některých lidí, nemusí fungovat u každého. Být podnikatelem znamená vědět, co pro vás funguje nejlépe, a maximalizovat svůj plný potenciál.

 

-bb-

Zdroj: Addicted2Success - web věnovaný osobnímu rozvoji a úspěchu v podnikání i životě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Addicted2Success