Reportéři se na první pohled mohou zdát dotěrní, ale je třeba mít na mysli, že chtějí pouze pravdivě informovat o nastalé skutečnosti a co nejlépe ji podat lidem.
Zaměstnanci by měli mít někde napsaný plán řízení krize. Součástí tohoto plánu by neměly být pouze informace o tom, jak krizi řešit, nýbrž i o tom, jak o ní informovat média a jak s nimi spolupracovat. Krizový plán by měl obsahovat následující body:
* rozdělení odpovědností * řízení přístupu k majetku * vyčlenění míst pro reportéry * podpora spolupráce s médii
Článek obsahuje i pokyny pro mluvčí. Ti by se měli například vyhnout diskusím na právnická témata, neměli by sdělovat své osobní názory a neměli by používat silná slova, jako např. „peklo“, „holocaust“ apod. Neměli by také komentovat hypotetické situace. Zdroj: Society for Human Resource Management - největší světová profesní organizace manažerů lidských zdrojů Zobrazit přehled článků ze zdroje Society for Human Resource Management