Ze zaměstnance manažerem. Tři klíčové věci pomohou tento přechod zvládnout.
To, že jste byli nejlepší zaměstnanec, ještě neznamená, že budete nejlepší manažer. Organizace často podporují silné zaměstnance a jako odměnu jim dávají manažerské funkce bez ohledu na jejich manažerské schopnosti. Jestliže jsou však noví manažeři ve své roli netrénovaní, mohou často narušit pracovní tok a vztahy se zaměstnanci.
Investujte svůj čas do zaměstnanců. Mluvte s nimi o tom, jak chtějí pracovat, co jim chybí, o co naopak nechtějí přijít, co očekávají od vás. Věnujte čas tomu, abyste si se zaměstnanci vytvořili dobré komunikační vztahy.
Rozdělte tým podle toho, co kdo umí a jaké má zkušenosti. Usnadní vám to rozdávání úkolů a zajistí vám to úspěch. Manažer by měl vždy vědět, na koho se s čím může obrátit. Ukažte zaměstnancům otevřené dveře, aby viděli, že za vámi mohou přijít s čímkoliv.
-pk-