Sám dokument – Strategie Elasu – je dělen do devíti celků: * Podnikatelská filozofie firmy (zákazník je středem zájmu a pozornosti, důraz na investice do inovací). * Marketingová strategie (identifikace možností na trhu, výběr zákazníka, pozice vůči konkurenci a budování značky) * Ekonomicko-finanční strategie (zachovávání dostatku vlastních zdrojů na provoz a důraz na cash, vytváření dostatečných rezerv na nepředvídatelné situace, využívání úvěrů na financování rozvoje. * Strategie spolupráce s partnery (jejich výběr s důrazem na kvalitu jejich produktů, nároky na dlouhodobou stabilitu a vedoucí postavení na trhu a výbornou reputaci). * Strategie rozvoje produktů a investic (plnění požadavků zákazníka, zvyšování efektivity, přehlednější vedení dokumentace, snazší údržba programů). * Organizační a administrativní systém (způsob divizního uspořádání považuje strategie za vyhovující). * Strategie řízení lidí (uznávání společných hodnot, využívání energie jednotlivců v týmu, vzájemná komunikace, spokojenost). Zdroj: Etrend.sk - Informace o trendech v marketingu a řízení podniku. Zobrazit přehled článků ze zdroje Etrend.sk