Na druhou stranu se zde objevuje nový kulturní trend – tzv. weblogging (nebo jen blogging). Jedná se o jakousi alternativu deníčku – jednotlivci si na své stránky umísťují informace a osobní zkušenosti, o kterých si myslí, že by mohly zajímat nejen je, ale i široké okolí. Čím více lidí si stránku najde, tím je pro vyhledávače (především **Google**) populárnější. Každý se proto snaží poskytovat to nejzajímavější.
Na tomto principu staví nově se rozvíjející trend – **k-logging**. Jedná se o jakési zachycování znalostí v rámci firmy, kdy lidé mezi sebou soutěží o to, čí informace bude nejnavštěvovanější a pro ostatní nejpřínosnější. Je však nutné ještě propracovat vyhledávací strategii – hovoří se o tom, že by měla fungovat na podobném principu jako **Google**.
Osoby, které do k-logů přispívají, jsou vlastně vypravěči, kteří dokáží zajímavě podat informace o své práci. Díky tomuto vysvětlení jsou informace dostupné pro většinu jinak odborně zaměřených lidí ve firmě. Ti se posléze ke zveřejněným informacím sami vyjadřují, což okruh znalostí dále rozšiřuje. Zdroj: Infoworld - magazín o nových technologiích, podnikových strategiích, CRM Zobrazit přehled článků ze zdroje Infoworld