Tuto situaci si zažila i firma WRQ, výrobce softwaru ze Seattlu. Bylo nutné propustit 22 zaměstnanců z 50, avšak současně i zajistit kvalitní marketing pro značku a expandovat do dalších zemí. Firma mimo jiné ztratila ředitele pro strategii značky (brand strategy) a kreativního ředitele. Bylo proto nutné se spolehnout na externí distributory, kteří začali zajišťovat nejen distribuci softwaru WRQ, ale i propagaci značky.
Firma také snížila náklady na grafiku – umístila na Internet grafické symboly, které si odsud mohl kterýkoli z pracovníků nebo obchodních partnerů stáhnout a sám si vytvořit potřebné propagační materiály. Protože zaměstnanci byli nuceni pracovat 10 dní bez víkendové přestávky, manažerka Debbie DeGabrielle jim za to dala jeden den volna. Ta také tvrdí, že je vždy nutné při snižování stavů kontrolovat, zda nejsou zaměstnanci přepracovaní.