Manažeři i zaměstnanci by se měli umět chovat

Úspěch společnosti je založen hlavně na zaměstnancích, tedy na jejich chování a také na chování manažerů. Jaké by mělo být?

Manažeři by měli být ve všech případech svým podřízeným příkladem a zkusit vyjít každému v jeho situaci vstříc. Manažer chválí své zaměstnance a dává je jako dobrý příklad ostatním. Tráví se svými zaměstnanci většinu času, aby je poznal a aby byl ihned k dispozici v době vzniku problému.

Manažer hodnotí a povzbuzuje, sdílí informace, i když se jedná o špatné zprávy. Zaměstnanci musí vědět, že se mohou na svého manažera spolehnout. Před manažerem se zaměstnanec nesmí bát přiznat chybu. Když manažer něco odmítne, umí to svému podřízenému vysvětlit. Manažer vede lidi k odpovědnosti za jejich práci.

Zaměstnanci by si měli mezi sebou důvěřovat. Pokud má někdo s někým problém, snaží si to navzájem vyříkat a ne se za zády pomlouvat. Zaměstnanci by měli umět nést zodpovědnost za své chování, respektovat své spolupracovníky a manažera.

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates