Manažer musí být v dnešní době schopen přesně pochopit myšlenky svých nadřízených, aby tak mohl provádět strategická a tatická rozhodnutí. Stává se tedy jakýmsi čtenářem myšlenek a stejné věci musejí být schopní i jeho zaměstnanci. Čím lépe pochopí problémy, kterým čelí jejich nadřízený, tím lépe je budou moci pomáhat řešit. Článek uvádí tři základní otázky, které by si měl každý manažer či zaměstnanec položit, aby lépe pochopil své nadřízené:
- Co přesně potřebují? Jsou to informace, nové nápady, detailní zprávy, statistiky, přehledy… ? Stačí jim pouhé výsledky? Za jaké podnikové priority do budoucna odpovídají? - Kdy přesně to potřebují? Stačí jim informace předat, až to bude aktuálně potřeba, nebo je třeba činit tak v pravidelně určených intervalech? - Jak se manažer ujistí o to, že si je výkonný pracovník vědom jeho uvažování? V čem spočívá nejefektivnější úprava informací tak, aby výkonný pracovník věděl, kam se má obrátit?