K čemu nové myšlenky?

Nové obchodní a manažerské nápady jsou pro firmy životně důležité. Manažeři by se měli starat nejen o zisky, ale zejména o to, jakým způsobem organizace dosahují svých výsledků. Nejde o vymýšlení nových produktů či služeb, ale spíše o nápady na zvýšení interní výkonnosti (např. management kvality, správu znalostí, vytváření cen na základě aktivit).

Nové nápady mohou sloužit jako motivace pro organizační změny, mohou upoutat jednotlivé zaměstnance a přimět je k produktivnější práci a kreativnějšímu uvažování. Jasná korelace mezi inovacemi a výkonností však neexistuje. Zejména v menších firmách s nižším vlivem proto dává smysl přinášet a identifikovat pouze takové myšlenky, jejichž potenciální výhody jsou nejpravděpodobnější.

-kk-
Zdroj: SearchCIO.com - Novinky, trendy a odborné rady pro IT manažery a pracovníky.
Zobrazit přehled článků ze zdroje SearchCIO.com