Jak můžete přesvědčit vyšší manažery, že je důležité věnovat čas a porozumět zákazníkům? Radí profesorka americké Columbia Business School Rita McGrathová.
- Vytvořte znepokojující zprávu s daty, kterým mohou věřit. Předložte jasná a srozumitelná data dokazující nespokojenost zákazníků. Dokument můžete označit velkým červeným nápisem ve smyslu: „Zákazníci nás nesnášejí.“
- Použijte srovnání s obdivovanými firmami. Najděte několik obdivovaných a úspěšných ředitelů, které použijete jako příklady pro své nadřízené.
- Využijte současnou krizi. Připomenutí krize může na vaše ředitele zapůsobit jako volání po potřebě ukázat zákazníkům více. Hledejte způsoby, jak se mohou symbolicky postavit na stranu zákazníků.
- Přiveďte zákazníky k nim. Zvažte sponzorování určité akce, na které se vaše vedení dostane do přímé interakce se zákazníky.
-kk-