Infomediátory lze rozdělit do tří skupin: správci znalostí, zprostředkovatelé znalostí a pracovníci průzkumu znalostí spočívajících mimo firmu. Přestože mnozí infomediátoři pocházejí ze specializovaných odvětví, musejí být schopni zobecňování a podpory při utváření přehledu.
Je těžké přesvědčit lidi o smyslu a perspektivě tohoto povolání. Funkční období každého infomediátora bude zřejmě omezené.
Autor srovnává možnosti infomediátorů a interních podnikových portálů. S postupným profilováním funkce infomediátorů zřejmě poroste i jejich ohodnocení a další investice na podporu této funkce.
Nejdůležitější úlohou infomediátorů je zprostředkovat požadovanou informaci bez ohledu na to, zda ji vlastní jiná osoba, nebo zda je tato informace uložena v interní podnikové databázi nebo v databázi mimo podnik. Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí) Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledge Management Magazine