Když je storytelling autentický inspiruje k hluboké úrovni důvěry mezi vaším podnikáním a jeho zúčastněnými stranami. Všechny strany v ekosystému této společnosti – zákazníci, zaměstnanci, prodejci, investoři a komunity, ve kterých firma působí – mají příležitost vidět skrz příběh společnosti jasněji. Výsledkem je prohloubení loajality, vyšší angažovanost a vytváří se spojení mezi osobním a organizačním účelem.
3 techniky vyprávění příběhů pro firmy
Použijte storytelling, abyste se dostali na vyšší úroveň a posílili vztahy
Vyprávění příběhu vaší organizace má na podnikání okamžitý i trvalý dopad. Tento proces má kaskádový efekt. Povzbuzuje ty, kteří jsou v podnikání nejdéle, aby sdíleli vzestupy a pády. Když ostatní na tyto příběhy reagují s obdivem, láskou a vděčností, ovlivní to i celý tým. Vědomí, že jsou součástí těchto „hrdinských“ počátků, přitahuje ostatní zaměstnance. Na druhé straně uvidíte také větší sladění s vaším obchodním účelem, což přiláká více příležitostí, které vaši organizaci inspirují a vyzvou ji k dalšímu rozvoji.
Vytvořte silnější příběh při komunikaci vašeho účelu
Pokud projdete celým procesem/příběhem toho, kde se vaše firma nacházela, co se naučila a kde je nyní, pomůže vám to vyjasnit lépe vaše poslání a zvýšit jeho dopad. Pokud například sdílíte svůj příběh rovnou vydáním podnikové knihy, může se stát centrem, které vám pomůže posouvat se vpřed.
Odlište se efektivním vyprávěním příběhů pro firmy
Brilantně provedený storytelling firmy může být klíčovým rozlišovacím prvkem na trhu. Může donutit zainteresované strany, aby vnímaly vaši organizaci čerstvýma očima, a zároveň získáte požadovanou úroveň ve vašem odvětví, která pomáhá vaší společnosti vyniknout.
Každý podnik má „srdce“, které lze uchopit v rámci storytellingu a napomoci tak posunout firmu na zcela novou úroveň. Přemýšlejte o tom, jak uchopíte váš příběh.
-bb-