Firmy nakupují software pro správu znalostí

V dnešním vývoji tržního prostředí již nestačí vyrobit dokonalý produkt. Je třeba dále vyvíjet a ukládat tak data dosavadním vývoji, vést evidenci a dokumentaci dodavatelů, smluv a návrhů. Potom je potřeba výrobek někomu prodat. Jenomže konkurence je silná. Je tedy nutné hledat zákazníky, shromažďovat jejich data a pracovat s nimi.

To je jen nepatrný zlomek dat, která firma potřebuje spravovat. Proto se objevují nové a nové nástroje pro zacházení s informacemi. Nejužívanějšími aplikacemi se stávají softwarové programy pro CRM a ERP.

Nedávný průzkum ve Spojených státech ukázal, že firmy za skladování a zpracování dat utrácejí stále více peněz. Přes šedesát procent respondentů odpovědělo, že takový systém už mají a dále rozvíjejí, zatímco 27% dotázaných hodlá podobné systémy implementovat během tohoto roku. Nadpoloviční většina firem považuje přitom za důležité, aby se systémy byly schopné navzájem podporovat.

**Datum vydání: III/2002**
Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií
Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com