Pokud komunikace funguje nedostatečně, vzniká nezanedbatelný zdroj problémů. Řada významných podniků působících na českém a slovenském trhu začíná na interní komunikace tvrdě pracovat. Nejnáročnějším úkolem je projekt nastavení systému interní komunikace a jeho hladké nastartování. V této chvíli může být k dispozici norma ČSN EN ISO 9001:2001 s názvem Interní komunikace. Podle Marie Wojcikové z HVB Bank, je to proces zvládnutelný za 3 roky. Výměna informací a praktických zkušeností týkající se fungování a optimalizace interní komunikace v domácích podnicích, zavádění změn v této oblasti do praxe, role interní komunikace při krizovém řízení a dalších souvisejících oblastí bude předmětem odborné *konference Interní komunikace 11.-12. listopadu 2004 v hotelu Crowne Plaza v Praze*. -ba- Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny