CRM a sex: Obojí je skvělé, pokud to děláte správně

Napadlo vás někdy srovnávat CRM se sexem? Pokud ne, článek nabízí odlehčený pohled na společné rysy řízení vztahů se zákazníky a sexuálního života.

- Obojí je skvělé, pokud to děláte správně.

- Někdy se výhody, nebo další důsledky, neukáží po celé měsíce.

- Překvapilo by vás, kolikrát něčí image a pověst překračuje jeho skutečné schopnosti a výkonnost.

- Můžete mít IQ kůlu v plotě a stejně to dělat dobře, protože jde především o to, jak dokážete, aby se druzí cítili.

- Vlády stále hledají způsoby, jak to zdanit.

- Celý smysl je v tom, dosáhnout opakování aktivity od zákazníků, které chcete a jemně přesvědčovat druhé, aby šli do náležitých vztahů.

- Musí zde být návratnost investic, ať už to bude pár drinků nebo výnosný obchod.

- Pokud se vám nedostává návratnosti investic, možná je čas předefinovat vaše cíle.

- O technologii skutečně nejde.

- Získat to na požádání je jedna možnost, ale většina to preferuje na místě.

- Máte-li problémy, existuje množství článků v časopisech, které vám pomohou.

- Dlouhodobé vztahy jsou mnohem uspokojivější a ziskovější než jednorázové interakce.

- Konzultant vám může pomoci jen do určité míry.

- Ti, kteří to prodávají, nemají obecně v hlavě dlouhodobé zájmy.

- Můžete utratit hodně peněz, ale nebýt spokojení.

- Základní principy nejsou složité, trik je v provedení.

- Nejlepší kategorie je ta, za kterou neutratíte peníze.

- Musí to být dobré pro obě strany.

- Pokud to děláte dobře, může to zlepšit vaši pověst a získat vám nové příležitosti.

- Je to důležitější pro malé, nezávislé operátory než velké korporace.

- Ne vždy stačí jen telefonická asistence.

- Čtení naučných knih je dobré, vy ale musíte vědět, jak funguje teorie v praxi.

- Francouzský způsob není tak dobrý, jak byste si mohli myslet.

- Budou se stále objevovat nové teorie a módní trendy, základní přístupy se však mění jen málo.

- Správná hudba pomáhá.

- Téměř každý je schopen se v tom zdokonalit.

- Někdo není schopen vidět výhody investování času a peněz do snahy zlepšit se. Lidé si toho ale všimnou a překvapí vás, jak moc to ovlivní jejich rozhodování.

- Každý umí mluvit o tom, jak dobře to umí.

- Můžete utratit mnoho peněz na zvláštních výdajích, aniž byste dokázali zlepšit základy.

- Každý styk je jiný. Proto vám případové studie nepomáhají tolik, jak byste si mohli myslet.

- Vždy je zábavné číst, jak v tom někdo jiný selhal.

- Někteří lidé mají vrozené předpoklad, které se nadají naučit. Ti nikdy nebudou bez práce.

- Praxe z vás nemusí udělat experta, ale přestanete dělat základní chyby.

- Vláda v tom není dobrá.

- Mnoho lidí do toho investovalo peníze, aniž by přinesli výhody koncovému zákazníkovi.

- Pokud vám to jde, držte se toho.

- Dochází k mnohem více selháním, než lidé přiznávají.

- Každý si myslí, že to příště dokáže lépe.

- Lidé často chybně svalují vinu na nástroje, když jde o selhání lidského faktoru.

- Skvěle vypadající produkty nepřinesou vždy uspokojení.

- Důležitost detailních znalostí zákazníků nelze přecenit.

- Různí lidé to musejí dělat různě, aby si zajistili spokojenost.

- Je špatné stanovovat absolutní pravidla pro všechny, důležité je naopak naučit se pracovat s alternativami.

- Osobní přístup desetkrát předčí neosobní.

- Zákazník je poslední soudce v tom, jak jste byli dobří.

- Pokud jsou tři základní ingredience lidí, procesy a technologie, toto je jejich správné pořadí.

- Vše předem připravené nezanechává nejlepší zkušenosti, protože to může působit chladně, vykalkulovaně a neosobně.

- Nevěřili byste, jak moc důležitá je komunikace.

- Rychlost není výhoda, chcete-li dlouhodobý vztah.

- Pokud chcete ignorovat lidskou přirozenost a očekáváte, že druzí zapadnou do vašich abstraktních teorií, zůstanete sami.

- Učení při práci je polovina zábavy.

-kk-
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily