Propagace značky oddělení IS může podle expertů pomoci s řešením určitých vnitropodnikových záležitostí, může však mít i nežádoucí účinky (např. odpor zaměstnanců k informačním systémům). Pro oddělení IS spočívá hlavní výzva k posilování značky v budování emocionálních vazeb s interními zákazníky. Nestačí však pouze vyslovovat často jméno oddělení a vyrábět trička s jeho značkou. Je nutné správně formulovat sdělení celé kampaně.
Výsledkem úspěšné kampaně na podporu značky oddělení IS může být vybudování důvěry s obchodními partnery. Má-li být přínos značky co největší, musí šéfové oddělení IS zajistit, aby podoba jejich pracovišť odpovídala vytvořené značce.
**Datum vydání: I/2002** Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com