Využijte guest posting
Sdílejte svůj kvalitní obsah i mimo vlastní blog. Zveřejněním postu jinde se dostanete i ke čtenářům, který původní příspěvek nikdy nenašli. Obvykle stejně můžete vždy napsat druhý díl některého z vašich kvalitních postů a následně jej odeslat jako hostující příspěvek na nějaký populární web zaměřený na danou problematiku.
Vytvořte z blogu pilířový článek
Pilířové články jsou delší příspěvky, které i po delší době zůstávají relevantní. Aby tomu tak bylo, musejí tyto články poskytovat komplexní pohled na daný problém nebo téma. Pokud máte příspěvek, který má potenciál stát se pilířovým článkem, rozdělte ho na jednotlivé dílčí sekce. Do těchto sekcí pak přidejte vzájemné hypertextové odkazy. Propojením mezi kratšími částmi zlepšíte uživatelský komfort čtenářů a navíc zlepšíte SEO vašeho webu.
Zaměřte se na nejpopulárnější příspěvky na vašem blogu. Rozdělením každého jednotlivého článku na kratší nezávislé příspěvky můžete obsah oživit a znovu jej pak použít jako úžeji zaměřené, vzájemně propojené příspěvky.
Zkuste přidat video
Znovu oživit příspěvky, které byly dříve populární, můžete i tím, že je proměníte ve video. Nemusí to být nijak zvlášť propracované video. Stačí natočit, jak mluvíte o několika klíčových konceptech a k tomu přidat pár klíčových snímků s odrážkami. Tímto způsobem můžete prodloužit životnost kvalitního blogového příspěvku a znovu použít už jednou publikované informace, radí nám web business2community.com.
Aktualizujte příspěvky
Pravidelnými aktualizacemi lze vylepšit a díky tomu znovu využít mnoho příspěvků. Vraťte se ke svým starým příspěvkům a popřemýšlejte o tom, jestli se mezitím něco nezměnilo. Přidejte do nich komentáře týkající se nového vývoje nebo nových technologií. Také můžete doplnit nové doplňkové materiály.
-jk-