Bez vlivu dokážete málo

Výkon náborového manažera je založen převážně na kvalitě posledního doporučení. Jak dobře děláš tady, záleží na tom, jaké bylo tvoje předchozí pracovní nasazení. Nejobvyklejší personalistická náborová frustrace je potřeba většího vlivu na klienta. Bez vlivu na klienta nebudete nikdy schopni předložit dostatečně silné kandidáty, protože si nebudete 100% jisti, co klient chce. To vede k druhé frustraci – pokud náboroví manažeři nedokáží sestavit užší seznam dostatečně silných uchazečů, budou hodnoceni jako nezpůsobilí a ztratí vliv na klienta. Začarovaný kruh.

Jako náboroví manažeři byste měli být: přesvědčiví, jistí, chytří a asertivní. Pokud těmito čtyřmi vlastnostmi disponujete, zde jsou čtyři způsoby, jak dosáhnout okamžitého vlivu na klienta:
1. Buďte výborní ve vyhledávání – využívejte širokou škálu vyhledávacích procesů a popisujte je klientovi.
2. Mějte důkladné znalosti o obsazované pozici – požadavky na schopnosti, zkušenosti...
3. Rozpoznejte nejlepší talenty.
4. Přijměte, vyjednejte a uzavřete celý proces.
-ba-
Zdroj: ERE.net - přední světová online komunita pro odborníky z oblasti náboru
Zobrazit přehled článků ze zdroje ERE.net