řízení iniciativ zlepšování procesů napříč funkcemi, jako je například onboarding nově přijatých zaměstnanců,
zefektivňování funkcí back office, jako je například účtování závazků,
identifikování nových možností využití produktů
přetváření funkcí za účelem zvýšení kvality poskytovaných služeb.
Cílem využití Lean Six Sigma je identifikovat, kdo je váš skutečný zákazník, co má pro něho hodnotu a soustředit se na aktivity, které budou tuto hodnotu přinášet za současného omezování aktivit, které ji nepřinášejí. Úroveň zvládnutí metody ve firmě označují tzv. pásy (belts), které jsou udělovány zaměstnancům poté, co úspěšně projdou certifikací. Zaměstnanec může postupně získat tři - Green Belt, Black Belt a Master Black Belt. V této souvislosti by si firmy měly dát pozor na jednu z nejčastějších chyb – přílišné soustředění na certifikace zaměstnanců na úkor obchodního přínosu projektů, na kterých pracují.
-kk-
Zdroj: Project Times - americký server a komunita z oblasti projektového řízení