- Konverzace. PR vždy bude doménou dvoustranné komunikace. Narozdíl od reklamy musí zahrnovat taktiky angažování a zapojování zástupců firmy do komunikace. Ani stále populárnější Facebook nenahradí například obchodní akce, při nichž se zástupci firem setkávají se zákazníky tváří v tvář.
- Informace. Základem PR kampaní zůstávají výzkum a informace v podobě veřejných vystoupení, článků, knih či filmů. S téměř neomezenou možností publikování obsahu na Internetu zůstávají právě informace jednou z nejhodnotnějších součástí PR.
- Důvěryhodnost. Důvěra je základním kamenem každé efektivní komunikace. V době možností okamžité komunikace kdekoli na světě je to ještě důležitější předpoklad než dříve.
- Komunita. Lidé mají tendence shromažďovat se v komunitách. Chtějí sdílet myšlenky s ostatními. Vytváření a budování on-line i offline komunit pro účely PR je proto stále v kurzu.
-kk-
Zdroj: Training Magazine - portál předního amerického časopisu o vzdělávání a profesionálním rozvoji