Každá firma se snaží být lepší než konkurence, ať už chce teprve proniknout do svého oboru, nebo se stát lídrem na trhu. Článek přináší čtyři rady jak na konkurenci.
- Vyhodnoťte svou konkurenci. Začněte průzkumem konkurence. Navštivte konkurenční obchody, nakupte jejich produkty, zhodnoťte jejich zákaznický servis. Jaké jsou jejich silné a slabé stránky? Teprve na základě těchto zjištění můžete vytvářet svou vlastní konkurenční strategii a nabízet stejným zákazníkům lepší možnosti.
- Soustřeďte se na kvalitu. Kvalita produktů i prezentace firmy hraje pro zákazníky zásadní roli, zejména pokud je lepší než u konkurence.
- Zajistěte hodnotné služby zákazníkům. Zákazník musí vědět, že si jej vážíte. Učte se proto naslouchat, překonávat očekávání.
- Zaveďte chytrý marketing. Sledujte marketingové aktivity konkurence a hledejte způsoby, jak je překonat, využít jejich mezer.
-kk-