Jak lépe prosadit váš obsah a značku na síti LinkedIn

Sociální síť LinkedIn spojuje více 467 milionů uživatelů z celého světa. I když zůstaneme pouze v naší zemi, prosazení vašeho profilu mezi tolika profesionály vyžaduje maximální snahu a know-how. 

LinkedIn oslovil své nejúspěšnější uživatele, kteří měli mezi svými „konkurenty“ největší dosah se svými příspěvky a články, a sesbíral od nich tipy na to, jak být na této profesní sociální síti co nejúspěšnější.

Ilustrační snímek

Server INC.com sesumíroval a sepsal následující tipy pro budování osobní značky, které LinkedIn získal od svých VIP uživatelů:

1. Přicházejte s obsahem pro konkrétní cílovou skupinu

Největší chybou je psát články a přicházet s obsahem, který je určen „každému“. To totiž znamená, že nebude ve výsledku přínosem pro nikoho.

Zamyslete se nad tím, koho chcete oslovit. Pracovníky na volné noze v určitém oboru? Top manažery firem ve specifickém obchodním odvětví? Absolventy, kteří hledají práci v bankovním sektoru? Čím specifičtěji bude vaše cílová skupina definovaná, tím lépe.

2. Dejte si záležet s titulkem

Titulek článku může znamenat rozdíl mezi úspěšným textem a naprostým propadákem. I kdyby váš text byl geniální, pravděpodobně zůstane nepovšimnut, pokud mu nevymyslíte stejně úderný titulek.

V dnešní době, kdy jsou lidé neustále bombardováni přemírou informací, nemůžete čekat, že budou číst něco, co je nezaujme titulkem.

3. Komunikujte se čtenáři

LinkedIn, stejně jako ostatní sociální sítě, je založený na interakci uživatelů. Mějte proto na paměti, že aby váš článek nebo příspěvek měl dosah, jaký chcete, musíte i po jeho zveřejnění dále reagovat na komentáře a další reakce, které jeho čtenáři do diskuze vkládají. Buďte se svou cílovou skupinou v neustálém kontaktu.

-mm- 

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com