Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních kontaktů, k udržování těch stávajících a k získávání aktuálních informací. Jak uvádí článek na serveru Social Media Examiner, váš profil na LinkedIn by měl odpovídat vašim obchodním cílům. Zde jsou tři tipy, jak podpořit návštěvnost a účinnost vašeho profilu, a jak maximalizovat jeho obchodní potenciál.
1. Slaďte svůj profil s poselstvím vaší společnosti
Firma, ve které pracujete, do značné míry dotváří, kdo jste. Abyste maximálně využili potenciál profilu na LinkedIn, je nutné, aby si myšlenky a postoje vaší společnosti neprotiřečily s těmi vašimi. Naopak, vy a společnost, která vás zaměstnává, byste si měli kvitovat, co se týče filosofie a zaměření, a to tak, abyste značku a poselství firmy využili ve svůj prospěch.
2. Jednoznačně definujte svou úlohu
Celý váš profil, včetně životopisu, by měla protínat jednotná spojující linka. Něco, v čem jste skutečně dobří, a co jste dovedli využít na všech pracovních pozicích, které jste zastávali. Toto vaše hlavní osobní „motto“ pak jasně a stručně vyjádřete i ve svém profilu, abyste dali všem ostatním najevo, v čem konkrétně jim dovedete pomoci.
3. Rozšiřujte si okruh spojení
Sdílejte své myšlenky s velkou, ale kvalitní sítí kontaktů. Informujte ostatní o tom, co se děje u vás v práci, jaké máte akce apod. Sdílejte obsah vaší společnosti a propojujte tak vaše osobní poselství s tím firemním ve smyslu bodu č. 1. LinkedIn vám umožňuje rozdělit kontakty do různých okruhů – utvořte si proto vnitřní okruh vyloženě známých a spolupracovníků a vnější okruh jiných obchodních známostí, a s každým okruhem pracujte odděleně.
-mm-