Do not worry so much about what other people think about you. Do not try to change things that cannot be changed. Rather concentrate on doing the best work in the present so that you will not regret something later.
10. Do not complain so much
Instead of complaining about something you do not like, be active and find a way to do something about it. If you cannot change something, do not stress yourself unnecessarily. We cannot control everything.
-Kk-
Chcete být v práci úspěšnější? Pak byste měli zapracovat na zlepšení své produktivity. Všímejte si, co vás připravuje o výkonnost, abyste se mohli poučit ze svých chyb. Praktická doporučení, jak začít, jsme pro vás našli na Inuit Quickbase Blogu. Jejich autorem je kariérní poradce Dan Schawbel, autor bestselleru Me 2.0: 4 Steps to Building Your Future, který byl přeložen do 15 jazyků, a řady dalších odborných knih a článků.
1. Nezabývejte se tolik budoucností
Žijte v přítomnosti, abyste mohli dosáhnout toho, co jste si předsevzali. Jinak než postupnými kroky, které musíte udělat dnes, to nepůjde.
2. Rozhodujte se rychle
Neodkládejte rozhodnutí z lenosti ani s výmluvou, že čekáte, až budete mít všechny informace. Ty nebudete mít nikdy.
3. Neztrácejte čas na Facebooku
Místo sledování zpráv od přátel na sociálních sítích si raději pořiďte poznámkovou aplikaci, jako je například Evernote, a sledujte své vlastní úkoly.
4. Přestaňte už konečně dělat více věcí najednou
Opravdu to není produktivnější. Čím více toho děláte najednou, tím méně toho dokončíte.
5. Vykašlete se na to být perfektní
Jediný důsledek perfekcionismu jsou nedokončení projekty. Výsledky své práce nemusíte kontrolovat do nekonečna, stačí dvakrát či třikrát.
6. Odvádějte dobrou práci hned napoprvé
Věnujte svým úkolům maximální úsilí hned od začátku, abyste je nemuseli zbytečně opakovat.
7. Naučte se říkat „ne“
Přestaňte se cítit mizerně, když nemůžete pomoci každému, kdo se na vás obrací. V první řadě dělejte svou práci. Snažte se to druhým vysvětlit a uvidíte, že nejsou tak nechápaví, jak byste čekali.
8. Jezte zdravěji
Nezdravá snídaně následovaná nezdravým obědem vám v práci energii nepřidá. Čím zdravěji budete jíst, tím více energie budete mít.
9. Přestaňte se zabývat zbytečnostmi
Neřešte příliš, co si o vás myslí ostatní. Nesnažte se měnit věci, které měnit nemůžete. Raději se soustřeďte na to, abyste teď dělali svou práci co nejlépe, abyste později nemuseli litovat.
10. Už si nestěžujte
Místo stěžování na něco, co se vám nelíbí, buďte aktivní a najděte způsob, jak s tím něco udělat. Nejde-li to, zbytečně se nestresujte. Všechno ovlivnit nemůžeme.
-kk-
Zdroj: QuickBase Blog - The Fast Track - manažerský blog