-mm-
Jak pomoci vašemu týmu být produktivnější? Jak zvýšit efektivitu práce celého týmu a dosáhnout tak lepších výsledku? Máme pro vás tři tipy, jak na to.
Tyto tipy přinesla webová stránka Business2Community.com.
Častým problémem u týmů, které nejsou tak produktivní, jak by měly být, jsou nedostatky v interní komunikaci. Ta totiž často nemá pevně daná pravidla, probíhá na více kanálech najednou a v mnoha ohledech se zadrhává. Udělejte si audit vašich komunikačních procesů v rámci týmu, vyjasněte si pravidla a dodržujte jednotnou linii komunikace, na který se mohou všichni členové týmu spolehnout.
Efektivní delegování práce je alfou a omegou produktivity celého týmu. To samé pak platí o spolupráci jednotlivých pracovníků. Jasně vyčleňte role, práva a povinnosti jednotlivých členů týmu a zefektivněte proces, kterým si v rámci týmu předáváte úkoly a spolupracujete na jejich vypracování.
Další bod, na který se musíte zaměřit, je to, jak si jako tým plánujete práci. Jste skutečně efektivní v plánování úkolů jednotlivých členů týmu? Jsou vaše plány realistické? Nejsou přehnaně optimistické, nebo naopak málo ambiciózní? Používejte vhodné nástroje na plánování aktivit a práce členů týmů, monitorujte vytíženost zaměstnanců a naučte se jako tým lépe efektivněji využívat kapacity všech členů týmu.
-mm-
Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele