These tips were published by Addicted2Success.com.
When the other person is talking, avoid just waiting for them to finish so you can start talking. Instead, listen actively. Think about what they are trying to tell you and encourage them to continue.
The speech of many people often sounds like a single, endless sentence. Try to separate individual thoughts. Use shorter, powerful statements that have a beginning, middle and end.
While it is of course necessary to talk about unpleasant topics, avoid complaining all the time, slandering others, or wallowing in melancholy. Focus on positive topics and solutions.
Everyone has a slightly different communication style. The key to getting along better with subordinates is always to take the time to adopt to their style the moment you start talking to them.
People do not like someone who is forever beating about the bush. Omit all the padding and speak to the point.
Remember that you speak not only with your mouth, but also and above all with your body. Learn to use gestures and body language to emphasise what you are trying to tell the people around you.
-mm-
Práce manažera je z velké části o komunikaci. A to o komunikaci s obchodními partnery, management firmy, ale především i s podřízenými. Vašemu týmu se bude dařit a bude v něm vládnout týmový duch jedině tehdy, pokud dovedete dobře „prodat“ svoji vizi a pokud umíte se svými podřízenými efektivně komunikovat o jejich práci, úkolech, představách i nesnázích. A vždy je co vylepšovat. Zde je tedy šest kroků, pomocí kterých můžete i vy zlepšit svoji komunikaci s podřízenými.
Tyto tipy uveřejnil web Addicted2Success.com.
Když druhý člověk mluví, vyhněte se tomu, abyste pouze čekali, až skončí, abyste mohli začít mluvit vy. Místo toho radši aktivně naslouchejte. Přemýšlejte o tom, co se vám dotyčný snaží říct, a povzbuzujte jej.
U řady lidí má jejich mluvená řeč podobu jedné nekonečné věty. Snažte se myšlenky rozdělovat. Používejte kratší, úderná vyjádření, která mají začátek, prostředek a konec.
I když je samozřejmě nutné mluvit i o nepříjemných tématech, vyvarujte se toho, že byste si pořád stěžovali, na někoho házeli špínu nebo se topili v melancholii. Zaměřujte se na pozitivní témata a řešení problémů.
Každý má trochu jiný komunikační styl. A klíč k tomu si se svými podřízenými lépe rozumět je vždy na čas přijmout jejich styl ve chvíli, kdy se s nimi bavíte.
Lidé nemají rádi, když někdo takříkajíc chodí okolo horké kaše. Zahoďte „omáčku“ a mluvte k věci.
Nezapomínejte, že hovoříte nejenom ústy, ale především i vaším tělem. Naučte se používat gesta a řeč těla k tomu, abyste podtrhli to, co se snažíte lidem kolem sebe sdělit.
-mm-