Přemýšlíte, jak navýšit produktivitu vašeho týmu? Máme pro vás několik tipů, jak tak učinit rychle, v řádu týdnů a měsíců.
Tyto tipy přinesl blog Briana Tracyho.
V prvé řadě si prověřte, jak v rámci týmu komunikujete. Efektivní a rychlá komunikace je klíčem k produktivitě. Udělejte si audit vašich interních komunikačních kanálů. Zjistěte, jestli někde komunikace nevázne a netrvá příliš dlouho, stejně tak ale zjistěte, jestli někde komunikace neprobíhá zbytečně nebo až přehnaně podrobně.
V jednoduchosti je síla. K efektivní práci a zvýšené produktivitě je nutné co nejvíce zjednodušit všechny interní procesy ve vašem týmu. Zkuste co nejvíce procesů automatizovat. A všechny procesy zjednodušte do té míry, aby všem pracovníkům zabíraly co možná nejméně času a energie.
Delegování odpovědnosti je nutné nejenom pro navýšení pracovní kapacity manažera, ale především pro lepší morálku, zapálení a produktivitu pracovníků. Dovolte proto svým podřízeným pracovat samostatně a dejte jim prostor pro vlastní iniciativu a kreativitu.
V dnešní době existuje řada softwarových nástrojů, často zcela specifických a navzájem integrovaných, které vám mohou při správném použití extrémně pomoct. Zjistěte, jaké nástroje se k výkonu práce vašeho týmu dají využít, a zjistěte, jestli vám některé z nich nemohou pomoct navýšit produktivitu.
-mm-