Four simple tricks to help you be more productive in 2025

Čtyři jednoduché triky, které vám pomohou být v roce 2025 produktivnější

New year, new beginnings. If one of your New Year's resolutions is that you want to be more productive and that you want to help your team be more productive, this article is for you. Here are four simple tricks to help you  be more productive in 2025.

As INC.com states, efficiency is not just about hard work, but more importantly about the ability to manage your energy and time properly. The following tricks represent small changes in your approach, but can yield big results.

Trick 1: Set key priorities

Take the time to clearly define your three most important tasks for each day. These should be a priority for you and your team. You will avoid getting overwhelmed while increasing your chances of achieving specific goals.

Trick 2: Schedule breaks 

Short breaks during the workday are essential. They help restore focus and prevent feelings of exhaustion and burnout. Give yourself a few minutes to recover regularly - you will not only be more productive, but also more satisfied.

Trick 3: Minimize multitasking

Forget multitasking. If you focus on only one specific task at a time, you will be much more efficient at completing it. On the other hand, multitasking often leads to mistakes and longer time to complete tasks. Send a clear message to your team that quality is more important than quantity.

Trick 4: Praise your staff

Do not forget to acknowledge a job well done. Positive feedback motivates and promotes long-term productivity. Your team members will appreciate that you appreciate their efforts.



-mm-

    Čtyři jednoduché triky, které vám pomohou být v roce 2025 produktivnější

    Nový rok, nový začátek. Pokud je jedním z vašich novoročních předsevzetí, že chcete být produktivnější a že chcete k vyšší produktivitě pomoci i svým podřízeným, je tento článek přesně pro vás. Zde jsou čtyři jednoduché triky, které vám i vašim podřízeným pomohou být v roce 2025 produktivnější.

    Jak uvádí INC.com, efektivita není jen o pracovním tempu, ale především o schopnosti správně řídit svou energii a čas. Následující triky představují malé změny ve vašem přístupu, které vám ale mohou přinést velké výsledky.

    Trik 1: Stanovte si klíčové priority

    Věnujte čas tomu, abyste si na každý den jasně stanovili tři nejdůležitější úkoly. Ty by měly být prioritou pro vás i váš tým. Vyhnete se zahlcení a zároveň zvýšíte šanci na dosažení konkrétních cílů.

    Trik 2: Plánujte vám i podřízeným pauzy

    Krátké přestávky během pracovního dne jsou nezbytné. Pomáhají obnovit koncentraci vás i pracovníků a předcházejí pocitu vyčerpání a vyhoření. Dopřejte si pravidelně pár minut na regeneraci – budete nejen produktivnější, ale i spokojenější.

    Trik 3: Minimalizujte multitasking

    Zapomeňte na multitasking. Když se soustředíte v danou chvíli pouze na jeden konkrétní úkol, budete v jeho plnění mnohem efektivnější. Na druhou stranu, multitasking často vede k chybám a delšímu času na dokončení úkolů. Dejte svému týmu jasný signál, že kvalita je důležitější než kvantita.

    Trik 4: Chvalte své podřízené

    Nezapomeňte uznávat dobře odvedenou práci. Pozitivní zpětná vazba motivuje a podporuje dlouhodobou produktivitu. Členové vašeho týmu ocení, že si vážíte jejich úsilí.



    -mm-

    Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com