Google Drive – K dispozici budete mít zdarma až 15 GB volného prostoru.
Dropbox – Jde o nesmírně populární nástroj pro ukládání souborů. Pro malé firmy mohou být 2 GB dost, ale větší firmy si možná budou muset zakoupit upgrade, který Dropbox nabízí.
Evernote – Můžete si snadno uložit cokoliv, na co na internetu narazíte. Později se k tomu vrátíte – a díky tomu ušetříte čas, protože nemusíte opětovně vyhledávat zajímavý obsah, na který jste narazili např. při práci. Také si můžete ukládat vlastní obrázky a dokumenty, což je praktické především tehdy, když si potřebujete udržet přehled o nějakém tématu, kterým se zrovna zabýváte.
Google Docs – V Google Docs můžete vytvářet základní tabulky a prezentace, stejně jako textové dokumenty. Pokud často tvoříte texty nebo vytváříte velký objem korespondence, je to ten pravý nástroj.
ThinkFree – Až 1 GB volného místa pro vaše texty, tabulky a prezentace, které také přímo zde můžete vytvářet.
Doodle – Je skvělý pro plánování skupinových schůzek – každý může hlasovat pro čas, který mu nejvíc vyhovuje.
YouCanBook.Me – Nástroj, který si rozumí s Google Calendar (který je také zdarma).
Calendly – Také nabízí možnost integrace s Google Calendar. Můžete si nastavit automatické upomínky, takže nikdy nezapomenete přijít na schůzky naplánované skrze tento nástroj.
MailChimp – 2,000 kontaktů je zdarma, proto je tento nástroj vhodný především tehdy, když s e-mailovými kampaněmi začínáte.
MailerMailer – Umožní vám zaslat až 200 zpráv měsíčně zdarma.
Jaké neplacené online nástroje používáte vy?
-jk-