Další lacině působící uživatelé vyplňují do svého motta velikost své sítě kontaktů jako např. „Recruiter – více než 8 tisíc spojení!“. Příliš vysoký počet kontaktů však nepůsobí profesionálně, protože je nemožné, abyste všechny své kontakty znali. Pravidla sítě LinkedIn vedou uživatele k tomu, aby se spojovali pouze s lidmi, s nimiž již v minulosti spolupracovali nebo pokud je doporučí nějaký společný známý. Vysoký počet spojení evokuje, že jste hromadný sběratel kontaktů za účelem rozesílání spamu.
Skutečný guru nemá zapotřebí používání žádných vzletných titulů. Svou osobní značku byste měli stavět především na tom, co umíte a čeho jste dosáhli. Popište své úspěchy přirozeným jazykem a mluvte o sobě v první osobě. Bude to působit mnohem profesionálněji, než když o sobě Jan Novák napíše: „Jak Novák je strategický génius a vizionářský guru v oblasti...“
Každý z nás je denně zasypán haldami nevyžádané pošty. Vyhněte se proto spamování ostatních uživatelů, ať už v podobě odesílání pozvánek ke spojení lidem, s nimiž jste nikdy nekomunikovali, nebo nevyžádaných obchodních nabídek.
Fotografie je základ jakékoli profesionální prezentace vaší osoby. Nekvalitní, stará či nevhodně vybraná fotografie vysílá jasný negativní signál. Stejně je však tomu i v případě, kdy neuvádíte žádnou fotografii. Vaše fotografie by měla být aktuální, ostrá a zobrazovat pouze obličej, který se bude tvářit příjemně a úspěšně. Ideálně si ji nechte vytvořit u profesionálního fotografa.
Více čtěte v článcích:
Jak si vybrat fotografii do profilu na sociální síti?
LinkedIn: Profil bez fotografie působí nedůvěryhodně
LinkedIn: Na fotografii záleží
-kk-