Where to start when you want to create your own website (4/5)

Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (4/5)

Creating a website for yourself or your start-up business involves a number of steps. Here we offer a series of articles containing quick tips and questions that will help you with planning, launching, and preparing content for your website guaranteed to interest visitors.

The fourth article focuses on offering value to visitors through the site.

Content marketing

Writing good web content is not as difficult as you think. The key to success is keeping the audience interested and focusing on the results you want to achieve. Here are some tips on how to do this.

Make a list of topics readers are dealing with

Every audience has some sort of problem. When they visit your site, they hope you will offer a usable solution. A list of questions and problems from readers will provide an excellent source of potential articles and blog posts.

Begin by creating a table. Or, if you prefer, take a blank piece of paper. Start writing questions that your customers or site visitors have asked you. The answers to these questions will be a good topic for the blog. They will also contain good key phrases to include in your web content and help with search engine optimisation.

Once you have thought about the questions people ask, add more topics to help readers. Do not dismiss any idea. Also, check the websites and blogs of your competitors to find out what topics they are writing about.

Build your concept

Once you have decided on a topic, it is very tempting to start writing immediately. However, the text may eventually deviate completely from your goal and it would then be difficult to rewrite it. Avoid this problem by starting with a rough outline of what you really need to include in the content. It is important to have an overall idea of ​​the structure before you start writing.

Imagine the reader you are addressing

Imagine the person you are writing for is sitting right in front of you. They are sharing their needs or concerns with you and you have the opportunity to respond. Write for the reader, think about them so they will really understand your text. You might start by writing down the key ideas you wish to convey and then gradually develop the content.

Do not edit the text as you type

The secret of writing is that you first get the ideas out of your head and on paper, then later edit them. Editing as you type can hamper you in your own creation as you will stem your flow of thoughts. You can always edit the final document later. In addition, if you just let it lie a day or two you may spot more mistakes and typos you made while writing. Or you will come up with new ideas.

Put the texts in a file, then copy them to the web

Don't try to write your blog or web material directly into a content management system. You can save your work in a text editor on an ongoing basis and you will then have it available for archiving if, for example, someone from the web accidentally deletes it.


The next and final part in the series will focus on sources of inspiration for valuable content on the web.


-bb-

    Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (4/5)

    Vytvoření webové stránky pro vás nebo vaši začínající firmu zahrnuje řadu kroků. Připravili jsme seriál plný rychlých tipů a otázek, které vám pomohou s plánováním, spuštěním i přípravou obsahu pro váš web, který návštěvníky zaujme.

    V tomto díle se zaměříme na to, jak prostřednictvím webu nabídnout návštěvníkům hodnotu.

    Obsahový marketing

    Psaní dobrého webového obsahu není tak obtížné, jak si myslíte. Klíčem k úspěchu je udržení zájmu publika a zaměření se na výsledky, kterých chcete dosáhnout. Zde je několik tipů pro vás.

    Vytvořte seznam témat, která čtenáři řeší

    Každé publikum má před sebou nějaký problém. Když přijdou na váš web, doufají, že máte řešení, které mohou použít. Seznam otázek a problémů vašich čtenářů vám poskytne skvělý zdroj potenciálních článků a blogových příspěvků.

    Začněte vytvořením tabulky. Nebo, pokud dáváte přednost, vezměte prázdný kus papíru. Začněte psát dotazy, na které se vás vaši zákazníci nebo návštěvníci webu zeptali. Odpovědi na tyto otázky budou dobrým tématem blogu. Jsou to také dobré klíčové fráze, které mají být zahrnuty do vašeho webového obsahu a které pomáhají s optimalizací vyhledávače.

    Jakmile se zamyslíte nad otázkami, které lidé kladou, přidejte další témata, která čtenářům pomohou. Neodsuzujte žádný nápad. Zkontrolujte také webové stránky a blogy svých konkurentů a zjistěte, o jakých tématech píšou.

    Sestavte si koncept

    Jakmile se rozhodnete pro nějaké téma, je velmi lákavé začít okamžitě psát. Text vám však může nakonec úplně odbočit od vašeho cíle a je náročné jej po sobě přepisovat. Tomuto problému se vyhněte tím, že začnete hrubým náčrtem toho, co se do daného obsahu potřebujete skutečně dostat. Důležité je mít celkovou představu o struktuře a teprve pak můžete začít psát.

    Představte si čtenáře, pro kterého píšete

    Představte si, že osoba, pro kterou píšete, sedí přímo před vámi. Sdílí s vámi svou starost nebo potřebu a vy máte možnost reagovat. Pište pro čtenáře, myslete na to, aby vašemu textu skutečně porozuměl. Můžete začít sepisováním klíčových myšlenek, které mu chcete předat a poté obsah postupně rozvíjet.

    Needitujte text v průběhu psaní

    Tajemství psaní spočívá v tom, že vaše nápady nejprve dostanete z hlavy na papír, a později upravujete. Editace během psaní vás může brzdit ve vlastní tvorbě. Zastavíte svůj proud myšlenek. Závěrečný dokument můžete vždy upravit později. Pokud si navíc dáte den či dva odstup, možná uvidíte nakonec více chyb a překlepů, které jste možná udělali během psaní. Nebo vás napadnou nové náměty.

    Pište texty do souboru, až poté kopírujte na web

    Nepokoušejte se psát svůj blog nebo webový materiál přímo do redakčního systému pro správu obsahu. V textovém editoru můžete vaši práci průběžně ukládat a budete ji mít následně k dispozici i pro archivaci, pokud by se stalo, že ji například omylem někdo z webu smaže.

     

    V následujícím závěrečném díle se zaměříme na zdroje inspirace pro váš hodnotný obsah na webu.

     

     

    -bb-