-mm-
S končícím rokem přichází i čas bilancování. A také plánování, jak se v příštím roce zlepšit. V tomto článku si proto ukážeme čtyři jednoduché, ale účinné tipy, jak zvýšit produktivitu vašeho týmu.
Tyto tipy přinesl blog Business Know-How.
Nepodceňujte důležitost osobních vztahů na pracovišti. Rozhodně se nevyplácí zanedbávat socializaci a propojení členů vašeho týmu. Naplánujte team-buildingové aktivity, navrhněte například společné obědy a umožněte zaměstnancům neformálně se setkávat a pěstovat vzájemné vztahy.
Komunikace v rámci týmu je alfou i omegou jeho úspěchu. Jestliže panují ve vašem týmu komunikační problémy, je to problém, který se zajisté projeví i v produktivitě. Omezte množství komunikačních kanálů, vyjasněte komunikační postupy a vymezte hranice mezi rolemi jednotlivých pracovníků.
Pro řadu pracovníků jsou týmové porady jednoduše ztrátou času. Buďte efektivnější v tom, jak vaše porady plánujete, a významně tak podpoříte produktivitu celého týmu.
V neposlední řadě je potřeba nezapomínat na rozvoj zaměstnanců. Podporujte jejich vzdělání, dávejte jim čím dál více prostoru pro vlastní iniciativu a nezapomínejte ani na „empowerment“. Umožněte pracovníkům využívat vlastní kreativitu a rozvíjejte je v tom, co je baví a co jim jde.
-mm-