CarTec Group, který zastupuje v ČR všechny značky z portfolia BMW Group: BMW, BMW Motorrad, MINI a Rolls-Royce Motor Cars, má nového šéfa marketingu. Na pozici Group Marketing Director přišel na začátku února Tomáš Vozáb, který předtím řídil marketing v Huawei.
Společnost CarTec Group je největší a nejúspěšnější prodejce vozů BMW v České republice s více než 30 % tržním podílem a pobočkami v Ostravě, Liberci, Olomouci, Praze a Brně. Mimo jiné pro své klienty vydává vlastní magazín CarTec News, provozuje e-shop s největší nabídkou produktů BMW, BMW Motorrad a MINI. Tomáš Vozáb do CarTecu přišel po dvou letech na pozici marketingového ředitele české pobočky technologického gigantu Huawei, kde měl stejně jako nyní v CarTec Group na starost 360 marketing. Předtím působil jako Head of Reputation agentur v komunikační skupině Publicis Groupe či Managing Director komunikační agentury v mezinárodní marketingové skupině Dentsu (dříve Dentsu Aegis Network.)
„V Tomášovi získáváme zkušeného marketéra, který nám pomůže posílit veškeré naše aktivity a pevně uchopit 360 marketing a integrované kampaně. CarTec je vždy inovativní a věřím, že s Tomášem posuneme ještě dál digitální zákaznickou zkušenost a naši online prezentaci. Naší ambicí je jít stále kupředu a být leadrem trhu,“ komentoval příchod nového CMO Karel Kadlec, majitel a předseda představenstva CarTec Group.
Tomáš Vozáb přichází s velkými plány. „Všechny značky rodiny BMW Group jsou skutečné „love brandy“. CarTec si navíc zakládá na individuálním přístupu k zákazníkům a aktivity skupiny mají řadu přesahů. Je mi potěšením, že můžu být součástí úžasné práce, kterou skupina dělá, a podílet se na jejím dalším růstu“ říká.
Tomáš Vozáb přichází do skupiny CarTec na pozici Group Marketing Director
CarTec Group, který zastupuje v ČR všechny značky z portfolia BMW Group: BMW, BMW Motorrad, MINI a Rolls-Royce Motor Cars, má nového šéfa marketingu. Na pozici Group Marketing Director přišel na začátku února Tomáš Vozáb, který předtím řídil marketing v Huawei.
Společnost CarTec Group je největší a nejúspěšnější prodejce vozů BMW v České republice s více než 30 % tržním podílem a pobočkami v Ostravě, Liberci, Olomouci, Praze a Brně. Mimo jiné pro své klienty vydává vlastní magazín CarTec News, provozuje e-shop s největší nabídkou produktů BMW, BMW Motorrad a MINI. Tomáš Vozáb do CarTecu přišel po dvou letech na pozici marketingového ředitele české pobočky technologického gigantu Huawei, kde měl stejně jako nyní v CarTec Group na starost 360 marketing. Předtím působil jako Head of Reputation agentur v komunikační skupině Publicis Groupe či Managing Director komunikační agentury v mezinárodní marketingové skupině Dentsu (dříve Dentsu Aegis Network.)
„V Tomášovi získáváme zkušeného marketéra, který nám pomůže posílit veškeré naše aktivity a pevně uchopit 360 marketing a integrované kampaně. CarTec je vždy inovativní a věřím, že s Tomášem posuneme ještě dál digitální zákaznickou zkušenost a naši online prezentaci. Naší ambicí je jít stále kupředu a být leadrem trhu,“ komentoval příchod nového CMO Karel Kadlec, majitel a předseda představenstva CarTec Group.
Tomáš Vozáb přichází s velkými plány. „Všechny značky rodiny BMW Group jsou skutečné „love brandy“. CarTec si navíc zakládá na individuálním přístupu k zákazníkům a aktivity skupiny mají řadu přesahů. Je mi potěšením, že můžu být součástí úžasné práce, kterou skupina dělá, a podílet se na jejím dalším růstu“ říká.